ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педпрацівників на 2022 рік

25.12.2021 11:07

орієнтовний план на 2022 рік.docx (18905)

ЗАТВЕРДЖЕНО

                     Рішення педагогічної ради від                                                                                                                                                                                                                            23.12.2022 року                                                                                                                                                                                                                                      Протокол № 4

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН                                                                                                                                                                                                                               підвищення кваліфікації педпрацівників на 2022 рік                                                                                                                                                               Кримківської гімназії                         

№ п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Обсяг

Вид

Форма

Строки

Вартість та джерела фінансування

1

Богдан                                 Микола Сергійович

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

2

Василенко                             Маріанна Валентинівна

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

3

Лавріненко                               Ольга Сергіївна

Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

 

 

 

 

 

 

4

Люшин                                       Інна  Леонідівна

Мовленнєва компетентність, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

 

 

 

 

 

 

5

Марич                                 Валентина Іванівна

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

6

Мірошник                                  Ірина Анатоліївна

Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

 

 

 

 

 

 

7

Новосільська                        Людмила Василівна

Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

 

 

 

 

 

 

8

Савіних                                    Любов Валентинівна

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

9

Снісаренко                           Валентина Петрівна

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

10

Сторчак                                Анатолій Володимирович

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

11

Шаргородська                           Ганна Василівна

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

12

Шевченко                         Юрій Анатолійович

Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

 

 

 

 

 

 

13

Шершень                    Зінаїда Володимирівна

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення педагогічної ради                                                                                                                                                                                                                          від    23.12.2022 року                                                                                                                                                                                                                                          Протокол № 4

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН

підвищення кваліфікації педагогічних працівників Кримківської гімназії на 2022 рік  

№ п/п

Напрям

Суб’єкт кваліфікації

Кількість пед працівників

Примітки

1

Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами

 

8

 

2

Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку

 

3

 

3

Мовленнєва компетентність, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

 

1

 

4

Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки

 

1