ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педпрацівників на 2022 рік
орієнтовний план на 2022 рік.docx (18905)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради від 23.12.2022 року Протокол № 4
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН підвищення кваліфікації педпрацівників на 2022 рік Кримківської гімназії
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Обсяг |
Вид |
Форма |
Строки |
Вартість та джерела фінансування |
1 |
Богдан Микола Сергійович |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|
|
|
2 |
Василенко Маріанна Валентинівна |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|
|
|
3 |
Лавріненко Ольга Сергіївна |
Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку |
|
|
|
|
|
|
4 |
Люшин Інна Леонідівна |
Мовленнєва компетентність, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
|
|
|
|
|
|
5 |
Марич Валентина Іванівна |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|
|
|
6 |
Мірошник Ірина Анатоліївна |
Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки |
|
|
|
|
|
|
7 |
Новосільська Людмила Василівна |
Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку |
|
|
|
|
|
|
8 |
Савіних Любов Валентинівна |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|
|
|
9 |
Снісаренко Валентина Петрівна |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|
|
|
10 |
Сторчак Анатолій Володимирович |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|
|
|
11 |
Шаргородська Ганна Василівна |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|
|
|
12 |
Шевченко Юрій Анатолійович |
Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку |
|
|
|
|
|
|
13 |
Шершень Зінаїда Володимирівна |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення педагогічної ради від 23.12.2022 року Протокол № 4
ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників Кримківської гімназії на 2022 рік
№ п/п |
Напрям |
Суб’єкт кваліфікації |
Кількість пед працівників |
Примітки |
1 |
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами |
|
8 |
|
2 |
Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку |
|
3 |
|
3 |
Мовленнєва компетентність, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
|
1 |
|
4 |
Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки |
|
1 |
|